las mil caras

las mil caras

domingo, 4 de agosto de 2013

Consuelo

Consuelo


Y a pesar de todo
aún me queda un rayo
de esperanza ; unas gotas
de alivio y de consuelo.
Yo sigo viendo tu mirada
cada vez que cierro los ojos.
Y me dejo llevar
al espacio de los sueños.
Ahí te beso,
ahí multiplico mis manos
y divido mis falanges.
Ahí la memoria
se confunde con el recuerdo.
Y lo que pudo ser
sangra a lo que ha sido.




@Toni Aznar
Derechos Reservados
Agosto 2.013







Consol




I malgrat tot
encara em queda un raig
d'esperança ; unes gotes
d'alleujament i de consol.
Jo segueixo veient la teva mirada
cada vegada que tanco els ulls.
I em deixo portar
a l'espai dels somnis.
Aquí et beso,
aquí multiplico les meves mans
i divideixo les meves falanges.
Aquí la memòria
es confon amb el record.
I el que va poder ser
sagna al que ha estat.




@Toni Aznar
Drets Reservats
Agost 2.013
www.taznar.blogspot.com.es

Safe Creative #1309115750244

No hay comentarios:

Publicar un comentario