las mil caras

las mil caras

sábado, 30 de agosto de 2014

Suspirando

Suspirando


Mis ojos se extinguen suspirando
por tu arribada a mi prisión.
Cárcel,
sin muros de piedra;
torreones de aire,
barrotes incandescentes.

Mis ojos se mueren suspirando
por poner alas a mi corazón.
Órgano,
sin plasma sanguíneo;
torrente vacío,
borboteos insonoros.


Mis ojos suspiran,
pensando que con tu llegada
la cárcel y el corazón
se hagan tangibles.
        Que la prisión sea de cielos azules
y el corazón un río
de caudales rojos lleno de vida e ilusión.





@Toni Aznar
Derechos Reservados
Agosto 2.014




Sospirant

 




Els meus ulls s'extingeixen sospirant
per la teva arribada a la meva presó.
Presó,
sense murs de pedra;
torrasses d'aire,
barrots incandescents.

Els meus ulls es moren sospirant
per posar ales al meu cor.
Òrgan,
sense plasma sanguini;
torrent buit,
borbollons insonors.


Els meus ulls sospiren,
pensant que amb la teva arribada
la presó i el cor
es facin tangibles.
Que la presó sigui de cels blaus
i el cor un riu 
de cabals vermells ple de vida i il·lusió.





@Toni Aznar
Drets Reservats
Agost 2.014
www.taznar.blogspot.com.es



Safe Creative #1408291848810

No hay comentarios:

Publicar un comentario