las mil caras

las mil caras

miércoles, 19 de junio de 2013

Pubis abismal




Pubis abismal


Solo una caricia me domina,
solo un vientre de inocencia perdida
me revela la lucidez
de una carne desnuda.
Solo un llanto,
solo un beso,
solo esa saliva
y ese sudor
de nuestros cuerpos;
pasajeros con billetes
de ida y sin retorno.
Redimir la duda
entre los mares de tu piel,
siempre húmeda
como el rocío,
y oscura
como la noche más cerrada.
Abre tus muslos
para mis manos,
para mis ojos,
para mi boca,
para mi sexo angustiado.
Ábrelos para mi ausencia,
para el dolor que aflora
desde el fuego que habita
en tu pubis abismal.
Sacia el hambre de mis noches
con el aliento de tu voz.


@Toni Aznar
Derechos Reservados
Junio 2.013
Pintura : Marius Markowski












Pubis abismal


Solament una carícia em domina,
solament un ventre d'innocència perduda
em revela la lucidesa
d'una carn nua.
Solament un plor, 
solament un petó,
solament aquesta saliva
i aquesta suor
dels nostres cossos;
passatgers amb bitllets
d'anada i sense tornada.
Redimir el dubte
entre els mars de la teva pell,
sempre humida
com la rosada,
i fosca
com la nit més tancada.
Obre les teves cuixes
per a les meves mans,
per als meus ulls,
per a la meva boca,
per al meu sexe angoixat.
Obre'ls para la meva absència,
per al dolor que aflora
des del foc que habita
en el teu pubis abismal.
Sadolla la fam de les meves nits
amb l'alè de la teva veu.



@Toni Aznar
Derechos Reservados
Junio 2.013

Pintura : Marius Markowski
Safe Creative #1309125755741

No hay comentarios:

Publicar un comentario